Wednesday, March 17, 2010

TOASTED COCONUT BON BONS

Photobucket

Photobucket

Photobucket

10 comments:

  1. Wow !!!! these bonbons look so cute:)

    ReplyDelete
  2. Apro la tua pagina e mi arriva una ventata di aria di primavera!!! Che perfezione per questi bon bons farei come le olive ad uno a uno li finirei tutti, baci dolce Nina.

    ReplyDelete
  3. Buongiorno carissima Nina, deliziosa la tua ricetta!
    Ho un premio "dolcezza di primavera" per te, se ti fa piacere, passa da me a ritirarlo! Kiss

    ReplyDelete
  4. une mignardise qui ne se refuse pas, c'est excellent
    bonne journée

    ReplyDelete
  5. Grazie Max,baci, baci...


    Lady Boheme, mile grazie! XO baci!


    Fimere, merci, merci.....XO

    ReplyDelete
  6. arata super! le faci ca si rafaello, cu migdale in mijloc? imi spui reteta ta? mersi!

    ReplyDelete
  7. Dana, nu stiu cum se fac Rafaello ca acelea originale crocante in interior, dar astea ce am facut eu sint cu totul diferite; voi posta reteta mea curind;

    ReplyDelete
  8. Nina foarte delicioase ")
    eu am facut lebda :) daaar am sters cateva poze de inceput dar o le pun cand mai fac ;;le-am, facut la copilasi lebada

    ReplyDelete
  9. Hey Ancutza, ar revenit pe "scena" ca disparuse-i
    vreo doua zile??? good to see you again...si ma bucur ca TU esti autoarea lebedei! Minunat!

    ReplyDelete