Sunday, October 11, 2009

CRAB, SPINACH AND CHEESE STICKS - APPETIZER


Photobucket

5 comments:

  1. Nina - am cautat cu disperare gutui aici si ser pare ca lumea nici nu a auzit de asa ceva, in mare parte. Din fericire, am aflat ca se produc in California si cum imi place sa caut lucruri si nu ma las pana nu le gasesc, am aflat ca la Whole Foods (de unde fac cumparaturile aia de la food network pt competitii- care sunt destul de pretentiosi) se vand gutui. Am pus mana pe telefon si am sunat in fiecare saptamana pana acum 2 zile cand mi-a spus vanzatorul ca au gutui, abia primite. Deci sunt convinsa ca le gasesti acolo. Multa bafta si te rog sa imi spui daca le-ai gasit.
    Te pup

    ReplyDelete
  2. Amazing! , as usual! It's always very nice coming to your blog and see your beautiful pictures.
    xxxx
    Carmen

    ReplyDelete
  3. nina,numai delicatese ,ca de obiicei!pupici!

    ReplyDelete
  4. Sono veramente invitanti!! Complimenti

    ReplyDelete
  5. Buna draga mea! Ca de obicei, esti mereu la inaltime! Super apetisante si savuroase postarile tale. Felicitari si iti doresc o toamna fructuoasa! Pupici de xxxxxxx ori!

    ReplyDelete